Primăria Timișoara anunță modificarea programului de lucru cu publicul la Direcția de Evidență a Persoanelor în perioada 18 – 21 aprilie 2025. În acest interval, singurul birou care va rămâne deschis este cel pentru înregistrarea deceselor, conform următorului orar:
-
Vineri, 18 aprilie 2025 – închis
-
Sâmbătă, 19 aprilie 2025 – 09:00 – 13:00
-
Duminică, 20 aprilie 2025 – închis
-
Luni, 21 aprilie 2025 – 09:00 – 13:00
Pentru înregistrarea unui deces, documentele necesare pot fi depuse la orice primărie, care va transmite electronic dosarul către ofițerul de stare civilă responsabil. După procesarea documentelor, certificatul de deces va fi eliberat de primăria la care au fost depuse actele.
Cetățenii sunt sfătuiți să își planifice din timp eventualele solicitări la Direcția de Evidență a Persoanelor, având în vedere aceste modificări ale programului de lucru.