Asociaţia Timişoara Capitală Culturală Europeană 2021 lansează campania #TM2021, care îşi propune să provoace inventivitatea şi creativitatea timişorenilor, prin îndemnul de a posta fotografii pe reţeaua de socializare Instagram, folosind hashtag-ul #TM2021. Aceasta se va desfăşura între 2 iunie – 31 august 2015.
Utilizatorii de Instagram care doresc să se alăture campaniei vor posta fotografii în care vor surprinde diferite momente, locuri, clădiri sau alte lucruri care reprezintă, în opinia lor, cultura în Timişoara. Pentru a participa la campanie, fotografiile trebuie să fie însoţite de hashtag-ul #TM2021.”Dorim să ne îndreptăm comunicarea şi către tineri, încercând să le transmitem informaţii clare despre activitatea noastră din cadrul Asociaţiei şi să-i implicăm în cunoaşterea culturii şi valorilor timişorene„, spune Simona Neumann, directorul executiv al Asociaţiei Timişoara – Capitală Culturală Europeană în 2021.
În paralel, pe contul de Instagram al Asociaţiei se vor posta fotografii-exemplu, iar o dată pe săptămână se va alege cea mai bună fotografie care va fi publicată pe pagina de Facebook a ATCCE 2021 şi pe contul de Instagram. Astfel, împreună cu participanţii, Asociaţia va căuta următoarele tipuri de cultură: cultură înaltă, gastronomie, artă, sport, educaţie, tehnologie, cultură populară, comunitate şi cultură socială.
La finalul campaniei, cele mai reprezentative 25 de fotografii vor fi selectate pentru a face parte din expoziţia „TM2021, cultura prin ochii timişorenilor”, care va fi organizată la începutul lunii septembrie.
ATCCE 2021 contează pe implicarea timişorenilor şi în ceea ce priveşte construirea identităţii vizuale a candidaturii oraşului. Pe site-ul Asociaţiei, www.timisoara2021.ro, puteți vota până pe data de 15 iunie 2015 culoarea şi acronimul pe care le consideră reprezentative candidaturii.