Zece firme din Timișoara au închiriat spații în INCUBOXX

0
649

INCUBOXX

Primele contracte de închiriere a spaţiilor cu firmele ce își vor desfășura activitatea în INCUBOXX au fost semnate astazi. Doar 20% din spațiile Incuboxx, în care s-au investit 19 milioane de lei, au fost ocupate. Astfel că până în prezent,  doar zece firme au fost acceptate din totalul de 12 cereri.

Potrivit directorului Centrului INCUBOXX, Robert Kristof, chiria pentru un spaţiu este de 3,5 euro pe metru pătrat, cu obligativitatea de a angaja minim doi oameni. Aceştia vor beneficia şi de cursuri de perfecţionare, conferinţe şi traininguri în domeniu IT, plus acces gratuit în sălile de şedinţe.

Viziunea  centrului  INCUBOXX  este  de  a  consolida  sectorul  IT&C la  nivel  regional, capabil să facă față forțelor concurențiale și competiției internaționale.

Scopul incubatorului este  acela  de  genera  locuri  de  muncă  și  de  a  crește  competitivitatea prin susținerea și dezvoltarea afacerilor viabile. Astfel, INCUBOXX reprezintă o oportunitate de dezvoltare pentru studenți, absolvenți și cadre didactice ale facultăților de profil din regiunea de vest, dar și pentru toți antreprenorii interesați să-și dezvolte afacerea din acest domeniu. „Pentru firmele aflate în perioada de incubare necesarul de angajaţi este de cel mult 49, iar cifra de afaceri de maxim 600 de mii euro. Chiria va fi de 5 euro mp, cu 50% reducere la spaţiile de conferinţe de la etajul 3 şi 50% reducere la cursuri perfecţionare şi training-uri”, spune Robert Kristof, directorul INCUBOXX.

Clădirea este dotată cu birouri, săli de conferințe, spații de relaxare potrivite pentru tineri: un perete de cățarare, terase și săli de gimnastică. INCUBOXX a fost inaugurat în urmă cu mai bine de opt luni, însă până acum clădirea a stat goală. Potrivit edilului Nicolae Robu, absolvenții de facultate au prioritate. Totodată, cel mai important criteriu pentru a avea acces în Incubbox este planul de afaceri, care trebuie să îi convingă pe reprezentanții Primăriei.

Incubatorul de afaceri are o suprafață desfășurată de peste 6.300 de metri pătrați.  Aici sunt puse la dispoziția celor care vor lucra aici 54 de birouri, săli de conferințe, cantină, dar și sala de fitness și dușuri.

Dosarele pentru închirierea spaţiilor din clădirea Incuboxx se depun la Serviciul de Relaţionare Directă cu Cetăţenii de la Primăria Timişoara (Camera 12). Sunt necesare: o cerere tip, un plan de afaceri, un angajament de realizare a unui număr minim de locuri de muncă, copii după cartea de identitate a administratorului şi certificatul de înregistrare la ONRC, un certificat constatator, acte doveditoare privind numărul de angajați (contracte de muncă, tabel Revisal). Va urma o evaluarea şi, în termen de 30 de zile, solicitanţii vor primi un răspuns.

11156849_421304798036737_824431163_n

11160294_421304821370068_1587564053_n

11118745_421304768036740_1605469989_n

11169035_421304811370069_1002552129_n

11128644_421304781370072_405780968_n

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.